FANDOM

  • 31 Березня: Закінчився термін дії водійських прав Френкі Поттс а. Судячи з усього, продовжувати їх господар не став або ж не встиг.
  • 8 Квітня: Дізнавшись, хто був щуром в сім'ї Фальконе, Едді Ськарпа безжально вбиває Френкі Поттса і ховає його в багажник свого автомобіля.
  • 10 Квітня:Віто Скалетта повертається з в'язниці. Цього ж дня Джо знайомить Віто з Едді і показує йому нову квартиру, потім всі разом їдуть в бордель. Потім вони закопують труп Френкі Поттс а за містом. Віто відвозить Едді і Джо на квартиру останнього.
  • 11 Квітня: Віто і Джо розвозять сигарети по місту. Але під час продажу на другій точці їх вантажівка спалюють бріолінщікі. Тепер вони повинні Едді Ськарпа 2000 $. Вони вирішують помститися бріолінщікам і, заручившись допомогою Стіва Койна, Марті Сантореллі і ґанґстерів сім'ї Вінчі, вбивають їх. Потім Віто і Джо забирають хот—роди, що належали бріолінщікам і відвозять їх Дереку, повертають борг Едді.
  • 6 Травня: Едді повідомляє Віто, що людьми Клементе були викрадені Тоні Бальзам і Харві"Бінс"Епстайн. Віто стежить за Лукою Гурине і проникає на бойню Клементе, де розправляється з Лукою і його охраной.Віто і Джо приймають в сім'ю Фальконе.
  • 15 Червня: Едді просить приїхати Віто додому до Джо. У квартирі вони, разом з Карло Фальконе обговорюють план знищення Альберто Клементе і його сім'ї. Потім Марті, Віто і Джо їдуть в готель"Герб Емпайр", Марті"сидить на стрьомі", а Віто і Джо проникають в кімнату де буде проводитися зібрання родини і закладають бомбу. Але під час вибуху Клементе був у туалеті. Вижив дон тікає, Віто і Джо женуться за ним. Джо вбиває Альберто Клементе. Марті був убитий, можливо його впізнав Генрі.
  • 27 Липня: Генрі подзвонив у двері будинку Віто. Сівши в машину Генрі, той заявив, що хоче вступити в сім'ю Фальконе. Вони приїжджають до Едді і той дає завдання — вбити Лео Галанте, але Віто рятує його від загибелі. Приїхавши додому, Віто бачить на ганку Франческу. Та попросила Віто поговорити з її чоловіком Еріком. Віто, за допомогою кулаків, попросив Еріка ставитися до своєї дружини по— людськи, за що Франні образилася на Віто. Вночі Міккі Дезмонд спалює будинок Віто. Разом з Джо вони мстять ірландцям і Віто селиться жити в квартиру Марті.
  • 22 вересня: Генрі запрошує Віто приїхати в парк. Там, разом з Джо, вони планують наркосделку з китайцями. Вони беруть гроші у Бруно Левін а і провертають угоду, але раптово їх застають зненацька переодягнені в поліцейських ґанґстери. З боєм вони відриваються від них. Потім продають наркотики.
  • 24 Вересня: Генрі каже Віто, що Фальконе дізнався про їх угоді і вимагає 60 000 $. Щоб обговорити майбутні дії, Генрі запрошує Віто і Джо в Лінкольн —парк. Але люди містера Вона вбивають Генрі, і Джо з Віто переслідують Вона. У китайському ресторані вони вбивають Вона і його людей. Від Містера Вона Джо і Віто дізнаються, що Генрі був щуром.
  • 25 Вересня: Едді дає Віто і Джо завдання вбити зрадника сім'ї Сальєрі з Лост—Хевен а Томаса Анджело. Вони розправляються з ним. Далі Джо і Віто починають окремо здобувати гроші для оплати боргу перед Бруно. Віто їде до Дереку, той дає завдання придушити бунт робітників, але під час завдання Віто дізнався один з робітників в порту і розповів правду про смерть його батька. Потім Віто вбиває Стіва і Дерека, забирає пенсійний фонд останнього. Віто шукає Джо, сліди приводять його в Бар"Мона Ліза". Віто оглушують і везуть на стройку, звідки вони разом з Джо вибираються. Віто відвозить Джо до Ель Греко. Джо віддає свою частку Віто. Він розплачується з Бруно і дізнається, що у останнього колись брав гроші в борг його батько.
  • Закінчення подій гри Mafia: The City of Lost Heaven
  • 26 Вересня: Едді просить приїхати Віто в планетарій. Коли Віто виходить на вулицю, його зустрічає людина Вінчі і просить сісти в машину до Лео. Там консільєрі пояснює Віто, що його хочуть вбити, але щоб цього не допустити він повинен прибрати свого боса — Карло Фальконе. Віто з боєм пробирається в планетарій і Джо, що зрадив Віто, запропонував убити Карло. Віто і Джо вбивають його. З'ясовується, що Джо був призначений капо сім'ї Фальконе. На виході з планетарію Віто і Джо зустрічають люди Вінчі. Їх розсаджують в різні машини і машина з Джо їде в іншу сторону.
  • Кінець подій Mafia Ⅱ

' Див також Редагувати

Випадкова вікі