FANDOM

«2K Czech» (раніше відома як Illusion Softworks) — компанія, що спеціалізується на розробці комп'ютерних ігор, розташована в місті Брно, Чехія.

Історія компанії Редагувати

Компанію заснував Петро Вохозка (чеш."Petr Vochozka"), при вкладенні інвестицій Cash Reform Group у 1997 році. Станом на листопад 2003 року, штат працівників становив 170 осіб. Компанією було розроблено декілька ігрових движків для внутрішнього використання:"Ptero—Engine","LS3D engine"і"Illusion Engine", на якому побудована гра Mafia Ⅱ. У січні 2008 року компанія була придбана"Take—Two Interactive"і перейменована в Czech.

Випущені ігри Редагувати

  • Lurid Land (1998) (PC), Гра в жанрі платформера—головоломки.
  • Hidden & Dangerous (1999) (ПК, Dreamcast, PlayStation), Тактичний шутер, перша гра серії.
  • Flying Heroes (2000) (ПК), 3D шутер в стилі фентезі. Спільна розробка з компанією Pterodon.
  • Mafia: The City of Lost Heaven (2002) (ПК, Xbox, PlayStation 2), Одна з найбільш відомих розробок компанії, неодноразово отримувала нагороди від ЗМІ.
  • Vietcong (2003) (ПК), 3D—шутер, перша гра в серії Vietcong про війну у В'єтнамі. Спільна розробка з компанією Pterodon.
  • Hidden & Dangerous 2 (2003) (ПК), Продовження гри Hidden & Dangerous.
  • Vietcong: Fist Alpha (2004) (ПК, Xbox), Друга гра в серії Vietcong. Спільна розробка з компанією Pterodon.
  • Wings of War (2004) (ПК), Авіасимулятор. Випущена під брендом Silver Wish Games.
  • Hidden & Dangerous 2: Sabre Squadron (2004) (ПК), Самостійне доповнення для гри Hidden & Dangerous 2.
  • Hidden & Dangerous 2: Courage Under Fire (2004) (ПК), Золоте видання гри Hidden & Dangerous 2 з доповненням Sabre Squadron.
  • Vietcong: Purple Haze (2004) (ПК, Xbox, PlayStation 2), Золоте видання гри Vietcong, включає в себе"Vietcong"і"Vietcong: Fist Alpha". Спільна розробка з компанією Pterodon.
  • Circus Grande (2005) (ПК), Симулятор цирку.
  • Chameleon (2005) (ПК), Стелс—екшен. Випущена під брендом Silver Wish Games.
  • Enemy in Sight ("Розробка заморожена") (ПК), Тактичний шутер, духовний спадкоємець Hidden & Dangerous.
  • Mafia Ⅱ (ПК, Xbox 360, PlayStation 3) Продовження культової гри Mafia: The City of Lost Heaven.
  • Top Spin 4 (2011) (Xbox 360, PlayStation 3), Симулятор тенісу.

Шаблон:Розробники

Випадкова вікі