FANDOM

504—й парашутно—десантний полк — елітний підрозділ американської армії в складі 82—ї повітряно—десантної дивізії США.

Історія підрозділу Редагувати

Полк був сформований 24 лютого 1942 року. Своє бойове хрещення він отримав під час операції "Хаскі" — висадки англо—американських сил на острові Сицилія, а також у Салернській повітряно—десантній операції. 6 червня 1944 року брав участь у висадці союзників у Нормандію. Пізніше його контингент залучили для операції "Маркет Гарден" (що виявилася невдалою для союзників) і наступальної операції в Арденнських горах. З числа сучасних війн, полк брав участь у війнах Персидської затоки, Афганістані, Іраку та багатьої інших.

Mafia Ⅱ Редагувати

Військовослужбовцем цього полку був і головний герой — Віто Скалетта. Разом із іншими вижившими бійцями полку та партизанами допомагає у визволенні Сицилії від фашистів.

Нотатки Редагувати

  • Бійці цього полку також відомі під прізвиськом "Дияволи в мішкуватих штанах" (англ. Devils in Baggy Pants).
  • Дуже дивно, що ні Віто, ні його сослуживці не носять розпізнавальних знаків або нашивок полку.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі