FANDOM

"«City Life»' — найвідоміший проект по пожвавленню міста, який робили на основі відкритих в City Bars локацій, додаючи в них персонажів і місій. Закинутий у 2009 році. З падінням Mafiapub.com бета версія була втрачена. В лютому 2014 її виклали в групі ВК, все ще недоступного сайту.[1]

Реклама від авторів Редагувати

City Life — це нові можливості! Приміром тепер можна весело провести час в якомусь барі, напитися до чортиків і влаштувати заворушку або піти і пограбувати банк в Хобоконе. Але можна і вести мирний спосіб життя: ходити на роботу, гуляти з подружкою, їздити за продуктами на ринок. Все залежить від Вас!

Також крім пожвавлення приміщень City Bars, мод має свої унікальні проекти, наприклад ринок в Чайнатауні! Обстановка в місті так само змінилася — всюди кипить життя.

Загалом якщо Ви просто хочете пожити в Лост-Хэвене цей мод для Вас!

Додані можливості Редагувати

  • Продаж квартир (Mademan)
  • Радіо (Восинед)
  • Роботи ідея Mademan, технічна реалізація Восинед — 4 банди: Сальєрі, Морелло, Тріада, Банда поки без назви — складається з хуліганів
  • Маленька локація в Чайнатауні.

Установка бета версії Редагувати

Скопіювати папки з архіву мода в директорію Мафії.
Запускати в режимі Прогулянка\Пленер-день.

Прогрес Редагувати

  1. Село (на підході)
  2. Базар в Чайнатауні (на підході)
  3. Автосервіс там же (готовий)
  4. Департамент поліції (на підході)
  5. Бар Сальєрі (готовий)
  6. Банк (готовий)
  7. Бар Морелло (готовий)
  8. Будинок Тома (готовий)
  9. Пожежна частина (готова)
  10. Квартира Сари (готова)
  11. Місця продажу машин (готові)

Опис Редагувати

Поки знайдено тільки:

  • Продавець зброї поряд з трактором у самого північного мосту.
  • Байдужа група гангстерів у мотелю Кларка.

Все нижче в бета версії відсутня.

Війна угруповань

У селі власне йде війна угруповань. Не банд в 4 чола, а угруповань. Треба сказати, що грати ми починаємо під час крихкого перемир’я між угрупованнями, але потім воно руйнується. І всі нижченаведені злочинні співтовариства знову починають війну.

Родина Морелло

Користуючись тим, що його ворог, Дон Сальєрі, занадто захоплений війною в місті, Морелло тихенько поширив свій вплив на передмістя. Морелловцы домінують по передмістю. На підконтрольній їм лісопилці вони організували щось на зразок центральної бази. Також їм підконтрольний бар неподалік від мотелю. Крім стаціонарних точок, панове Морелловцы використовують транспорт для пересування по підконтрольній території. За озброєності і чисельності (у грі близько сотні представників даної родини) Морелловцы перевершують своїх конкурентів та є домінуючою сім'єю в приміських районах.

Родина Сальєрі

Люди дона Сальєрі так само присутні в передмісті. Оскільки містер Сальєрі занадто зайнятий розбірками в місті, щоб потіснити Морелло в селі, він відправляє невеликі групи гангстерів для того, щоб наповнити оборону наявних своїх територій. Сальерийцы кучкуються по 3-5 людини. Центром операцій в селі є мотель Кларка. За озброєності дещо поступаються Морелловцам, але за чисельністю повністю програють. В силу невеликої чисельності наших союзників, нападати на перевершує їх ворога самостійно вони не вирішуються, і нам доведеться їм допомагати.

Найманці

Це ті люди, яких у місті не знайшлося місця, і вони вирішили спробувати удачі в передмісті. Анархісти і бандити (… не зупинять БОРГ, победо… ем, не те), які не гребують нічим. Погано озброєні, часто мисливськими рушницями, дробовиками і малокаліберними пістолетами. Рідко, коли нарізною зброєю заводський штампування. В силу цього постійно бувають біти Морелловцами і Сальерийцами, яких бояться і ненавидять. Проте коли хтось з донів не хоче підставляти під удар своїх людей, він звертається до найманців. Керує всіма цими бандитами якийсь Керівник, але формально найманці кучкуються невеликими гуртами по 3-5 осіб у глухих районах. Промишляють крадіжками, розбоєм і власне наймаються на різні роботи.

Село це…

Квести — такі міні-завдання, на пару хвилин кожне. Запозичене звідки тільки можна — з S. T. A. L. K. E. R, з Assassin’s Creed’а, з Test Driv’а, ну і без моїх ідей (автор ?) і адаптацій теж не обійшлося. З сієї ж причини завдання у квестів рідко повторюються (ні, є звичайно великий квест — знайти 9 предметів… з них 6 видають також за квести. Середня ціна за такі доручення близько 10000$. Зараз кількість квестів досягає 15 шт., але це не остаточна цифра.

Місії

Звичайно замутити звичайний freeplay забавно, так тільки нерозумно. Все одно потрібен хребет мода. Ось, у нас це сюжет: він складається з 2х місій (3-я все одно не вижила), саме місією, а не квестів. Дані випробування вимагають від гравця не 2-3-4-5 хвилини, а 20-30 хвилин кожна. Місії ці тривалі і містять багато завдань. Ціни за місії залежать від того як ви їх виконуєте. Ті того й іншого заплатять 2 тисячі, а хорошому працівникові заплатять по максимуму.

Зброя

City Life — перший такий «великий» мод, де з’явилися нову зброю. Саме нове, а не замінені старі. Хексинг — дуже корисна і гарна річ, однак. Є «артефакти», ті екземпляри зустрічаються в моді в однині, або в кількості до 3х. За володіння ними доведеться попітніти. Є у нас і допоміжне обладнання, одне лікує, а інше… хм… дальність огляду підвищує… Треба сказати, що стара зброя теж було покращено. Ми замінили текстури, звуки, місцями моделі. Тепер велика частина слабкого зброї не буде стомлювати, а добре виконані зразки ми не чіпали…

Човен

Товариш Mr F вже давно обдарував нас човном з фізикою версії 1.1. Ну і звичайно нам цього мало, і просто експлуатувати чужу працю за так не хочеться. Тому човен еволюціонувала до версії 1.3 (навіть до 1.4, тільки не вийшла). У цій версії крім уже відомої фізики, човен обзавелася ефектами, нормальним розташуванням думми, а у версії 1.4 ще й пропелери обертові… На жаль є і міні-глюки на морській поверхні поза меж міста. У місті, там все нормально… Але це не настільки великий глюк, щоб зрадити човник Marine Rider версії F.

Війна угруповань

Ні, Сталкер — просто невичерпне джерело ідей… До моменту запуску ЧН, вся наша війна зводилася до купи диких перестрілок. Проте після запуску ЧН дикі перестрілки впорядкувались, приручились, обзавелися стратегічними позиціями, і еволюціонували у війну. Суть її зводиться в захопленні локацій, які перебувають під ворожим контролем. Чим крутіше локацію ми захопимо, тим більше грошей заробимо. Власне позицій стратегічних поки всього 4, але це теж не остаточна цифра.

Локації

Їх 8 штук, але і це ще не остаточна цифра. Локації самі різні — від дачних масивів до сервіс-центрів, від гігантських тартаків до мотелів. Всі локації не просто вставлені в гру, вони жваві, деталізовані і набиті скриптами. Деякі з них беруть участь у війні угруповань, інші ж просто зроблені для фону. Хочу зауважити, що локації це ті споруди куди можна зайти, тобто приміщення. Просто будівель, які зайти не можна, в моді незліченна безліч…

Вантажоперевезення

Підходимо говоримо до вантажівки з гангстером, випадає меню в якому нам показані місця поїздки. Вибираємо те, що нам більше сподобалося. З нас беруть суму за квиток, садять в кузов вантажівки, і ми їдемо. Якщо з нами Паулі/Сем, то вони також відправляються з нами в поїздку — один в кузові (він там вміє пересуватися), другий в кабіні. По прибуттю нас висаджують, і ми вирушаємо по своїх справах. Також в планах зробити телефон, щоб вантажівка можна було викликати.

Схованки зі зброєю

Ну і знову ж Сталкер. Справа в тому що ціни в селі зросли (у перших простий принцип торгівлі — не подобається, їдь за десятки кілометрів у місто, там дешевше, по-друге виправлена погана ідея: можна убити десяток гангстерів і скупити весь асортимент), і гравцю, який спочатку слабо озброєний, потрібно зброю по потужніше. Тільки грошей на покупку може і не бути. Це буде стимулювати пошук захованих речей. Схованки зроблені максимально реалістично і логічно. Всього схованок близько десятка.

Трамплін-парк

Кілька трамплінів чекають вас. Навіщо? Ну просто цікаво. Адже хто з мафіозі не мріяв злетіти в небо на дикій швидкості, в рідному фрірайді! Правда доведеться добре розігнатися… Деякі трампліни оснащені пневмоускорителями, ті заїжджаємо на трамплін, включаємо прискорювач, сідаємо назад і злітаємо. Ми робимо все щоб вам було весело… =)

Примітки Редагувати

  1. http://vk.com/mafia_pub?w=wall-15080802_1863%2Fall

Випадкова вікі