FANDOM

"'Lost Heaven 1932"' (скор. "'LH1932"') — глобальне розширення фрірайду. Мод додає більше сотні вільно стоять машин на стоянках, інтерактивних людей, скрипти, щоб оживити весь місто. Нові можливості залежать від версії. Працює тільки на англійській Мафії (або на піратській). Також додані торговці зброєю, машинами і тд. Випущені версії 1.0, 1.1, 1.2 (1.3 планувалася, але занедбана).

ОписРедагувати

Версії майже нічим не відрізняються один від одного, але в деяких були виправлені баги і недоліки.

версія 1.2Редагувати

"'Старі знайомі:"'

Сальєрі (дає ключі від ексклюзивного авто), Френк, Ральф, Лукас, Біф, Тоні, Піт з сином (продають зброю), торговець авто (стоянка в Чинатауне), Стен, Норман, Політик (на острові), таксист (стоянка в малий Італії). Найчастіше скрипти героїв взяті з місій гри, вони виконують ті ж функції що і при проходженні.

"'Жваві локації (в них додані люди і машини)"':

Сальєрі бар, Департамент поліції, зерносховища в Робочому районі, острів в Нью-Арку, базар в Чайнатауні, 4 охоронювані паркування.

"'Жваве місто:"'

Незнайомі люди на вулицях спілкуються один з одним, чекають, курять, ремонтують авто, сидять в барах. Тут і там розкидані коробки, бочки та інше. Тому може перевдягатись (шафа в будинку), тоді поліція перестає його переслідувати. В небі літають літаки.[1]

ФактиРедагувати

Деякі локації повторюють композицію скріншотів бета-версії, наприклад в робочому кварталі на одному заводі з перерабатыванию зерна.

ГалереяРедагувати

ПриміткиРедагувати

  1. http://mafia.czech-games.net/lostheaven1932mod.htm

Випадкова вікі