FANDOM

Lassiter V16 Phaetonавтомобіль в Mafia: The City of Lost Heaven.

Опис Редагувати

З назви машини зрозуміло, що та має вигляд кузова фаетон ( відкритий кузов легкового автомобіля з м'яким верхом, що ). У грі може бути пофарбована тільки жовтим кольором. У серії Lassiter V16 це одна з двох машин, у яких найменша потужність ( друга — Lassiter V16 Charon ). В цілому, дуже зручна машина і в 1930-1932 роках є досить потужним авто, проте в наступних роках повністю витісняється машинами Fordor і Roadster. Прототипом є Cadillac V16 Phaeton.

Появи Редагувати

Вперше з'являється в главі Нескладна робота. На ній намагається сховатися ґанґстер сім'ї Морелло, який краде гроші з мотелю Кларка. Потім, у розділі Чесна гра: частина 2, Лука Бертоне вчить Тома відкривати замки такої машини. Phaeton стоятиме у будівлі муніципалітету Лост — Хевена. Вже в главі Путана машина з'являється на вулицях міста. Востаннє з'являється в главі"Сливки суспільства".

Цікаві факти Редагувати

  • Прототип машини був випущений в 1932 -му році, однак Lassiter V16 Phaeton з'являється в грі в 1930 -му році.
  • Коли злодій їде від Вас в главі Нескладна робота, за допомогою скрипта Lassiter набагато швидше, ніж коли ви його використовуєте, але до певного моменту — втікач не може дістатися до міста.
  • Це перший доступний в сюжетній частині гри автомобіль з серії. А взагалі першим доступним автомобілем V16 є Lassiter V16 Roadster, який можна знайти в режимі Прогулянка, не проходячи сюжетні місії.
  • У бета- версії гри машиною Сальєрі в главі Бон Апетит! Була Lassiter V16 Phaeton .
  • Перша елітна машина, і, за сумісництвом, перша машина, яку Томмі викрадає за рекомендацією Луки.
  • За допомогою мода можна підняти дах автомобіля.

Див також Редагувати

П · О · Р Транспорт «Mafia: The City of Lost Heaven»
Bolt AceModel BV8AmbulanceFiretruckHearseTruck
Schubert SixExtra SixSix PoliceExtra Six Police
Crusader Chromium
Falconer FalconerFalconer YellowcarFalconer Gangster
Guardian Chromium
Thor 810812
Lassiter V16 FordorV16 PhaetonV16 RoadsterV16 AppolyonV16 CharonV16 Police
Ulver Airstream
Wright WrightWright Gangster
Silver Fletcher Silver Fletcher
Bruno Speedster
Celeste Marque
Trautenberg Model JRacer
Brubaker Brubaker
Caesar 8C Mostro8C Racing
Carrozella C-Otto
Призові авто Manta PrototypeBolt-ThrowerHotRodBlack DragonMutagenFlamerMasseurMasseur TaxiDemoniacCrazy HorseBob MylanDisorderSpeedeeLuciferionBlack MetalHillbillyFlower PowerFlame SpearManta Taxi

Випадкова вікі