FANDOM

Білим хлопцям необхідно володіти певною нахабством, щоб назвати себе лордами Брукліна. Штовхаючи ногами мятую пивну бляшанку і бриньчачи на засмученою гітарі, вони співають дивно тягучий і тужливий блюз — так в їхній версії виглядає знаменитий Sucker MC's від класиків Run- DMC (і вислухавши його, самі рандікі називають пісню найкращим реміксом, коли або зробленим на їх пісні). Звуть в соратники групу Korn і сукупними силами влаштовують найпотужніший шабаш. Втім, і своїх сил вистачає, щоб показати як звучить хардкор — слухаємо White Trash 2000. А Busta Rhymes приходить до них сам — і тоді у них виходить цікавий і незвичайний реп. Вони ділять сцену з панк- легендами NOFX, а Everlast — взагалі їх добрий друже. Lordz of Brooklyn — не та група, про яку скажуть: геніально, приголомшливо талановито. Тут як ніде доречний епітет культовий — Lordz of Brooklyn володіють невеликий, зате дуже відданою фaнатской базою. У їх числі реппери, панки, скейтбордисти, футбольні фанати та інші негідники і покидьки.

Дискографія Редагувати

Lordz of Brooklyn — Lordz of Brooklyn — 1995 — All in the Family
Lordz of Brooklyn — 2003 — Graffiti Roc
Lordz of Brooklyn — 2006 — The Brooklyn Way
Mafia III Rolling Stones  · The Animals  · Джимі Хендрікс

Випадкова вікі