FANDOM

Lost Heaven Queen (Королева Лост-Хевена) — великий пасажирський пароплав.

Використовується, в основному, для святкових цілей і належить місту. Як правило, знаходиться на якорі в гавані Центрального острова.

Появи Редагувати

Пароплав вперше з'являється в прологу гри. Пізніше він задіяний як локація в розділі З днем народження!, в якому Томас Анджело вбиває міського радника під час його виступу на своєму дні народження, що святкується на борту судна. Томмі видає себе за рятувальника-моряка, пробирається на верхню палубу, маючи револьвер, який заховав для нього Вінченцо в туалеті, й спокійно виконує завдання.

Зовнішній вигляд Редагувати

«Lost Heaven Queen» має три палуби. Перша — це робоча зона для персоналу. На другій розташовані ресторан із відкритою терасою, їдальня, а також закритий зал в комплекті з баром; також тут знаходиться більшість кают. На третій палубі розташовані каюти першого класу (класу "люкс"), а також сцена для музикантів. На танцполі іноді виступають музиканти групи Bandits of Rhythm.

Нотатки Редагувати

  • Нарівні з потягом, дирижаблем та літаком є ґеймплейним транспортом (тобто не доступний для використання гравцем).
  • Прототипом судна послужив американський пароплав Delta Queen, що був спущений на воду 12 грудня 1925 року й заступив на лінію Сан-Франциско — Сакраменто в каліфорнійському Стоктоні разом із судном-близнюком «Delta King».
  • У 1930-і роки використовувалися гвинтові пароплави. Очевидно, цей колісний пароплав був відреставрований.
  • Назва пароплава дослівно перекладається як Королева Втраченого Раю.
  • Знаходячись на борту «Lost Heaven Queen», в морі можно побачити 4 парусні яхти.
  • Пароплав, що горить, дуже схожий на «Lost Heaven Queen», присутній на одному з постерів до Mafia Ⅲ одного з відомих журналів. Мабуть, у грі з'явиться аналог пароплаву з першої частини гри.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі