FANDOM

Томпсон 1928 (також відомий як '' Томмі — ган'', '' Чиказька друкарська машинка'', '' Скрипка Чикаго'', '' Вертоліт'') — американський пістолет- кулемет, що випускається з 1921 року донині. Варіація 1928 несла в собі зменшену віддачу і знижену скорострільність. За часів Сухого закону використовувався основною ударною одиницею американських злочинних угруповань, а потім і ФБР задля адекватного протистояння. З'являється у всіх іграх серії Mafia .

Mafia: The City of Lost Heaven Редагувати

Перший і єдиний пістолет- кулемет в грі. Використовується бандами Сальєрі і Морелло, а також поліцейськими під час розшуку Томмі. Магазин розрахований на 50 патронів, в запасі — 200 куль. Має істотну віддачу, але з часом можна придбати навички поводження з ним. На середніх і коротких дистанціях це пекельне зброю. Вперше потрапляє в руки Анджело в главі Нескладна робота, підібраний в порожній кімнаті і з трупа одного із солдатів Морелло.

У даній частині конкурентів на звання кращого пістолета- кулемета для"Томпсона"немає. Ця зброя тут є мабуть найкращим.

Галерея Редагувати

Mafia Ⅱ Редагувати

"Томмі — Ган"повернувся в Mafia Ⅱ. Тепер, повна його назва -"Пістолет- Кулемет Томпсона зразка 1928 року". В магазин вміщається 50 патронів, що дозволяють вести вогонь, який буде придушувати ворога на середній і ближній дистанції з хорошими шансами. Томмі — ган є найкращим і одним з найперших представників пістолетів- ​​кулеметів. Пістолет- кулемет дається гравцеві рано, буквально в перші місіях.

Максимальна кількість патронів, які може понести гравець, 200 (тобто, 4 коробчастих магазину). Раніше модель Томпсона випускалася до 19 травня 1986 року, в цей день Томпсон зразка 1928 -го року перестав бути доступним для пересічних громадян США. У реальності, модель такої зброї коштувала від $ 12 000 до $ 24 000. У грі версія цієї зброї доступна в магазині Гаррі за приблизно кілька сотень доларів.

"Томпсон"або M3A1 ? Редагувати

M3.png

M3A1 — ПП з низькою скорострільністю і величезною забійною силою. Томпсон ж володіє хорошой забійною силою і високою скорострільністю. Якщо M3A1 хороший проти поліцейських, які озброєні невеликим зброєю і ходять маленькими групами, Томпсон є хоч і не самим далекобійним, але кращим по дальності в цій грі з класу пістолетів- ​​кулеметів. Він володіє меншим розкидом, і меншою віддачею, яку легко контролювати, якщо навчитися їй управляти. У цьому"суперечці"однозначно перемога дістається Томмі — гану!

Томпсон або MP- 40 ? Редагувати

Томпсон — улюблена зброя мафіозі. Томпсон — саме частопопадаемое зброя в грі. Томпсон — чудовий ПП, який має магазин на 50 патронів. Перейдемо до MP- 40, у нього — жахлива скорострільність. Жахлива віддача, яка трохи сильніше, ніж у Томмі — гана, але все ж навчитися контролювати її дуже складно. Так чи інакше, але багато гравців вибирають якраз MP- 40. Чому ? Тому що у MP- 40 хороший утрату. Втрати грає ключову роль, як і у всього зброї. MP- 40 володіє магазином на 32 кулі, яких вистачає, щоб убити однакову кількість противників, Томпсон хоч і має відмінні плюси, є трохи гірше MP- 40 в плані втрати. 32 патрона цілком вистачає в парі з утратою, щоб затьмарити 50 патронів в магазині у Томмі — гана. В цілому, вибір, звичайно, доводиться на те, що вибере гравець. У даному спорі буде швидше"нічия", ніж перемога Томпсона або MP- 40.

Томпсон або Beretta M1938 ? Редагувати

Беретта є італійським пістолетом — кулеметом і доступна одразу в першій місії. Вона є кращим представником свого класу (не рахуючи"друкарської машинки"). Це підкреслили самі розробники, зробивши даний пістолет -кулемет самим рідкісним в грі. У Беретти хороша скорострільність, відмінна точність і мала віддача. Противник дуже рідко використовує даний ПП, але це не означає, що Беретта не може позмагатися з Томмі — ганом. Останній виграє в боєзапасу, утраті, і програє в скорострільності і віддачі. Тому в цій суперечці нічия.

Томпсон або його брат ? Редагувати

На цей раз, ми проводимо порівняння з"братиком"Томмі — гана, пістолетом — кулеметом М1А1, яка є законним претендентом на трон переможця в класі пістолетів- ​​кулеметів.

Улюбленець копів, тобто М1А1, є повною протилежністю мафіозному братикові 1928 — року. {{Підказка|Старшенький|Варіант 1928 — року} } буде сильніше, і з ним деколи легше вирішити нестачу патронів. М1А1 ж, буде нерідко випускати патрони просто миттєво. Скорострільність у М1А1 краще. Томпсон"коповского варіанту"виграє в меншому розкиді і малої віддачею. У цій суперечці перемагає М1А1.

Характеристики Редагувати

  • Маса, кг: 4,900
  • Довжина, мм: 852
  • Довжина стовбура, мм: 267
  • Патрон:.45 ACP
  • Принципи роботи: напіввільних затвор
  • Початкова швидкість кулі, м/с: 330
  • Що повідомляється енергія пулі: від 560 Дж
  • Прицільна дальність, м: 100-150
  • Вид боєживлення: магазин на 50 патронів
  • Приціл відкритий

Цікаві факти Редагувати

  • Найважчий пістолет- кулемет у серії (споряджений томмі — ган важить в районі 7 кг).
  • Скорострільність цієї зброї у всіх іграх серії сильно занижена: в реальності під час стрілянини магазин на 50 куль можна було спустошити буквально за 5 секунд.
  • Назва одного з найвідоміших пістолетів- ​​кулеметів в історії — Томпсон — стало прозивним.
  • Найбільш небезпечний і ефективний вид зброї у серії.
  • У Заполяр'ї матроси РККФ йшли на завдання з Томмі — ганами М1928 з дисками, які поставлялися з США по ленд -лізу, на що американські моряки, увидів це — назвали їх"Рашен — ґанґстерс". (див. галерею).

Випадкова вікі