FANDOM

М1А1 Томпсон — автоматична зброя з гри 'Mafia Ⅱ'. Широко використовувався під час Другої Світової Війни.

Mafia ⅡРедагувати

Пістолет-кулемет з коробчатим магазином на 30 патронів (і 90 патронів в запасі) використовується в основному поліцейськими, але тільки при досягненні гравцем четвертого (4 зірки) рівня небезпеки для суспільства. Незважаючи на це, останню версію ПП не купиш у всіх магазинах.

M1A1 має більш високу точність, ніж M1928, але обмежений ємністю магазину тільки на 30 патронів у порівнянні з 50-зарядним барабанним магазином M1928. У гравця може бути в загальній сумі 90 патронів, що означає три повних магазину.

DLC доповненняРедагувати

M1A1 Томпсон також з'являється в DLC доповнення. Нічим не відрізняються від оригінальної Мафії II.

Mafia ⅡIРедагувати

Помічений на деяких артах гри.

ОсобливостіРедагувати

  • Дата розробки: 1921.
  • Конструктор: Джон Томпсон.
  • Маса: 4,8 кг
  • Патрон: 45 АСР.
  • Дальність: 50 — 60 метрів.

Интересые фактиРедагувати

  • Це зброя часто плутають з Томпсоном 1928.
  • Поліцейські з нього досить-таки влучно стріляють по вас з машини на будь-якій швидкості.
  • Єдина зброя в грі, яка невозможнно купити.
  • Малоймовірно, що співробітники поліції в 1940-х роках були озброєні цією зброєю, так як все виробництво останньої моделі Томпсона було направлено на постачання збройних сил, що борються з державами Осі за кордоном.
  • Дивно, що ця зброя не може бути куплено у Гаррі, так як він відомий продажем армійської зброї, яким є M1A1.[[Категорія:Зброя Mafia ⅡI]]

Випадкова вікі