FANDOM

M1 Garand — гвинтівка в грі «Mafia Ⅱ».

ОписРедагувати

Американська восьмизарядная самозарядна (перша в світі) гвинтівка часів Другої світової війни. Офіційна назва — «US Rifle, Caliber .30, M1».Гвинтівка була винайдена і запатентована Джоном Кантусом Гарандом в 1936 р. Популярна і в наші дні в якості спортивного стрілецької зброї. Гвинтівка є першим зброєю, яку ви побачите в грі.

Саме з "Гаранда" ви зробите свій перший постріл у розділі "Історична батьківщина", де Віто, головний герой гри, був включений до 504-й полк і взяв участь в операції "Хаскі". Гвинтівка має досить прийнятний шкоди. Володіє малою віддачею, є гарною зброєю для ведення бою як на середніх, так і на далеких дистанціях. Гарним доповненням до гвинтівки "Маузер". Пістолет буде прекрасним зброєю на близьких дистанціях, навіть на самому високому рівні складності, а гвинтівка M1 Garand дасть жару ворогам, які знаходяться далеко. M1 може бути альтернативою як будь-якому пістолету, так і "Ремінгтон", який є найпотужнішим зброєю для близького бою, поряд з Магнумом.

ПоявиРедагувати

Ця гвинтівка є початковим зброєю Віто Скалеттыу главі «Історична батьківщина». Також гравець може отримати, відібравши у господарів закусочних. Але найкращим вибором буде обікрасти збройовий магазин, так як можна прихопити патрони. Присутня у всіх доповнення до гри.

ХарактеристикиРедагувати

  • Маса, кг: 4,320
  • Довжина, мм: 1105
  • Довжина стовбура, мм: 610
  • Патрон 7,62×63
  • Принципи роботи: ковзний затвор
  • Скорострільність: до 30 пострілів у хвилину
  • Початкова швидкість кулі, м/с: 853
  • Сообщаемая енергія кулі: від 3800 Дж
  • Прицільна дальність, м: 400
  • Вид боепитания: восьмипатронная пачка
  • Приціл: закритий апертурний

ПлюсиРедагувати

  • Хороша скорострільність для гвинтівки.
  • Хороший шкоди.
  • Пробиваемость ні трохи не гірше, ніж у пістолетів-кулеметів.
  • Місткість магазину
  • Ранній доступ

МінусиРедагувати

  • Середній спринт.
  • Боєзапас 32 патрона витрачається дуже швидко.

Примітки Редагувати

  • Це перша зброя в грі, доступне для використання.
  • Це єдина в серії самозарядна гвинтівка.
  • «Гаранд» повністю поділяє боєприпаси зі Спрингфилдом, а також є його прямим наступником.
  • В "Mafia Ⅱ" «Гаранд» перезаряджається набагато швидше, ніж в інших іграх, де вона присутня.
  • У бойового прототипу система заряджання влаштована так, що можна зарядити або повну пачку, або нічого, а в "Mafia Ⅱ" «Гаранд» можна перезарядити коли завгодно, навіть з одним патроном в пачці, не втрачаючи те, що залишилося.
  • У розділі "Сходи в небо", після вбивства Томмі Анджело, Вам дається "Гаранд".
  • Хоча M1 Garand є армійської гвинтівкою, її можна купити в цивільних збройових магазинах.
  • M1 Garand також показана на озброєнні тюремних наглядачів протягом 1940-х років, це також малоймовірно, так як все виробництво гвинтівки було направлено на постачання американських військ, які знаходяться за кордоном (як і виробництво Томпсона M1A1, якими озброєні поліцейські в 1945 році).

ГалереяРедагувати

П · О · Р Зброя Mafia II
Пістолети Кольт M1911 (Special)  · Smith and Wesson Model 19 Revolver  · Mauser C96  · Smith & Wesson Model 12
ПК Томпсон 1928/M1A1 Томпсон  · MP-40  · Beretta MAB 38  · M3 Grease Gun
Кулемети MG-42
Дробовики Remington 870
Гвинтівки Mauser 98k  · M1 Garand
Рукопашна Рукопашний бій  · Ніж  · Бейсбольна біта  · Кастет  · Сікач  · Фомка
Метальна Граната  · Коктейль Молотова
Інша Вибухівка
Зброярні "МакКласкі і син"  · Магазин Джузеппе  · Магазин "Army Navy"

Випадкова вікі