FANDOM

M3 Grease Gun — американський пістолет-кулемет часів Другої Світової війни. З’являється в грі Mafia Ⅱ.

Mafia Ⅱ Редагувати

За своїми габаритами цей пістолет-кулемет досить компактний. Місткість магазина — 30 патронів, кількість несомого боєзапасу — 90 патронів. Зустрічається у багатьох місіях. Його використовують не тільки мафія, але і Бриолинщики і Тріади. Ідеальний для ближнього бою.

Пістолет-кулемет був розроблений колективом конструкторів (Р. Штадлер, Джордж Хайде, Фредерік Сімсона) в якості більш дешевого і технологічного у виробництві зброї на заміну пістолета-кулемета Томпсона. Прийнятий на озброєння 12 грудня 1942 року під найменуванням «United States Submachine Gun, Cal. .45, M3».

Прізвисько «Grease gun» (рос. «маслянка») він отримав за зовнішню схожість зі шприцом-масельничкою і постійну потребу в змащенні для забезпечення надійного функціонування внутрішніх механізмів. Крім того, в рукоятці пістолета-кулемета М3 розміщувалася невелика вбудована маслянка, закрывавшаяся гвинтовою кришкою в нижній частині рукоятки (яка, до речі, постійно підтікала).

Конструкція Редагувати

Пістолет-кулемет працює за принципом віддачі вільного затвора. Він складається з наступних основних частин і механізмів:

  • Стовбур.
  • Затворна коробка.
  • Замикаючий, спусковий та ударний механізми.
  • Механізм заряджання.
  • Висувний металевий приклад.
  • Магазин з подаючим механізмом.
  • Приціл.

Стовбур з'єднаний з втулкою наглухо, а втулка при складанні угвинчується в затворну коробку.

Замикаючий механізм складається із затвора з бойком і двох симетрично розташованих зворотно-бойових пружин з напрямними стрижнями. Затвор і бойок являють собою одну деталь, спусковий механізм знаходиться в нижній частині затворної коробки і дозволяє вести тільки автоматичний вогонь. Він складається з спускового гачка з пружиною, спусковий тяги і спускового важеля. Спусковий гачок тягою з'єднаний зі спусковим важелем. Механізм зарядки знаходиться в спеціальній коробці, яка приєднується знизу до затворної коробки за допомогою запобіжної скоби спускового механізму. Він складається з рукоятки заряджання з пружиною, важеля і штовхача. При відведенні рукоятки заряджання тому важіль повертається, а штовхач, з'єднаний з важелем, відводить затвор назад. До передньої частини коробки механізму зарядки приварений відбивач.

Галерея Редагувати

П · О · Р Зброя Mafia II
Пістолети Кольт M1911 (Special)  · Smith and Wesson Model 19 Revolver  · Mauser C96  · Smith & Wesson Model 12
ПК Томпсон 1928/M1A1 Томпсон  · MP-40  · Beretta MAB 38  · M3 Grease Gun
Кулемети MG-42
Дробовики Remington 870
Гвинтівки Mauser 98k  · M1 Garand
Рукопашна Рукопашний бій  · Ніж  · Бейсбольна біта  · Кастет  · Сікач  · Фомка
Метальна Граната  · Коктейль Молотова
Інша Вибухівка
Зброярні "МакКласкі і син"  · Магазин Джузеппе  · Магазин "Army Navy"

Випадкова вікі