FANDOM

MG-42 (сокращ. від німецького «Maschinengewehr 42») — німецький єдиний кулемет часів Другої Світової Війни. Розроблений фірмою «Metall-und Lackwarenfabrik Йоханнес Großfuß» («Metall und Lackierwarenfabrik Йоханнес Grossfuss мережі») у 1942 ріку.

Опис Редагувати

Кулемет калібру «7,92 мм», він був створений для того, щоб замінити «'мг-34»', хоча обидва кулемета використовувалися до кінця Другої світової війни. Його темп стрільби становив 1400 постр./хв, що майже в два рази більше, ніж у будь-якого іншого кулемета того часу. У цієї зброї також було прізвисько «Циркулярка Гітлера».

Mafia ⅱ Редагувати

«-05-0005Історична батьківщина» Редагувати

«'Мг-42»' з’являється тільки в Mafiaⅱ. Перший раз його використовує Віто Скалеттау главі «-05-0008Історична батьківщина» для захисту ратуші проти солдатів Муссоліні. Боєць Віто Скалетта займає позицію на балконі за мг-42 і веде вогонь по піхоті. Після тривалої перестрілки стянулость велике підкріплення з боку ворога, потім виїжджає Wespe для прикриття піхоти. Віто змушений покинути позицію, так как Wespe націлився на балкон і вистрілює, де Віто був, на щастя, Віто вижив, він був приголомшений потужним вибухом.

«-05-0010Циркулярка» Редагувати

Пізніше, кулемет з’являється у п’ятій главі, для вбивства Товстуни. Генрі Томасино вибрав цю зброю з-за його хороших бойових якостей: скорострільність, шкоди і дальність стрільби, і клієнт сам Сідні Пен був непростим хлопцем, його вже намагалися вбити, але невдало. В інтерв’ю з розробниками гри було сказано, що «'мг-42»' разом з декількома іншими видами зброї будуть знайдені тільки в певних місіях. Це зроблено для того, щоб зброя не зіпсувало атмосферу гри і реалістичне поведінку гравця.

Характеристики Редагувати

  • Маса, кг: 11,57
  • Довжина, мм: 1220
  • Патрон 7,92×57 мм
  • Калібр, мм: 7,92
  • Принципи роботи: Короткий хід ствола
  • Скорострільність, пострілів/хв: 900—1500 (залежить від використовуваного затвора)
  • Початкова швидкість кулі, м/с: 790—800
  • Прицільна дальність, м: 1000
  • Вид боепитания: кулеметна стрічка на 50 або 250 патронів

Недоліки Редагувати

  • Досить чутливий до забруднення механізмів.
  • Був надто трудомісткий і дорогий у виробництві.
  • Через 200 пострілів відбувався перегрів і знос ствола, внаслідок чого його потрібно було міняти.

Примітки Редагувати

  • Єдиний кулемет у всій серії.
  • Мг-42 можна знайти тільки в першій і п’ятій главі, відповідно.
  • Глава «-05-0015Циркулярка» є відсиланням до прізвисько MG-42 — «Циркулярна пила Гітлера».
  • На одному з Пін-ап плакатів у грі зображена дівчина, яка намагається підняти мг-42. Причому магазин у нього не «кексовидный», а прямокутний, як у американських кулеметів.
  • Якщо у п’ятій главі вистрілити з мг-42 у Walter Coupe, який зупиниться перед машиною Гаррі, то машина відлетить на 5 ярдів (4.6 метра).
  • Мг-42 — ручний кулемет, але Віто не може носити його (це можливо за виду боепитания, тобто стрічка, яка може заважати пересуванню, а не короб). З іншого ж боку це обумовлено перегрівом стовбура.
  • Єдина зброя з нескінченним боєзапасом.
  • В бета-версії біля кулемета був короб. У релізі його прибрали, таким чином, незрозуміло, звідки в кулемет патрони надходять.
  • Також дивно, що сам кулемет не перегрівається, хоча в реальності, навіть стріляючи отческами, стовбур все одно зноситься і його доведеться міняти.
  • У грі використовується тільки з кулеметною стрічкою, однак, у главі «-05-0019Циркулярка» розумніше було використовувати мг-42 з коробом на 50 патрон, так как зручніше у варіанті ручного кулемета можна і не думати? подається стрічці. (Кулемет мг-42 з коробом на 50 патрон (ліворуч) і кулемет мг-34 (праворуч), фото нижче).
  • Німеччина досі використовує MG-42, тільки в модифікації MG3 під патрон 7.62x51 НАТО — це вдосконалений варіант кулемета MG-42. MG3 складається на озброєнні бундесверу і широко експортується в різні країни. Таким чином, це єдина зброя в серії ігор, яке стоїть на озброєння урядових сил зараз.

Мгэшка

Галерея Редагувати

П · О · Р Зброя Mafia II
Пістолети Кольт M1911 (Special)  · Smith and Wesson Model 19 Revolver  · Mauser C96  · Smith & Wesson Model 12
ПК Томпсон 1928/M1A1 Томпсон  · MP-40  · Beretta MAB 38  · M3 Grease Gun
Кулемети MG-42
Дробовики Remington 870
Гвинтівки Mauser 98k  · M1 Garand
Рукопашна Рукопашний бій  · Ніж  · Бейсбольна біта  · Кастет  · Сікач  · Фомка
Метальна Граната  · Коктейль Молотова
Інша Вибухівка
Зброярні "МакКласкі і син"  · Магазин Джузеппе  · Магазин "Army Navy"

Випадкова вікі