FANDOM

MP-40 (від нім.Maschinen pistole — 40 ) — німецький 32-зарядний org/wiki/MP_38/40 пістолет-кулемет часів Другої світової війни. З'являється грі Mafia Ⅱ.

Опис Редагувати

За визнанням багатьох, хто грав у цю гру, МР- 40 — одне з найбільш точних зразків автоматичної зброї, практично не має віддачі. З недоліків частіше виділяють низький темп стрільби (400 пострілів на хвилину) і малий боєзапас (3 коробчастих магазину по 32 патрона в кожному).

Появи Редагувати

Вперше з'являється в главі Історична батьківщина, де його використовують АКІ. У наступних місіях, починаючи з дев'ятого глави, його можна купити в Магазині Гаррі. Також, цей автомат присутній в ірландського бармена в барі "Зелений пагорб". Якщо протагоніст дістане якусь зброю і почне стрілянину в барі, то бармен дістане автомат і стане стріляти в протагоніста. Додаткових боєзапасів у бармена немає, але якщо вбивати бармена в кожному розділі, починаючи зі другого, то до п'ятому розділі, можна вже зібрати повний боєзапас.

Характеристики Редагувати

  • Маса, кг: 4,700
  • Довжина, мм: 833
  • Довжина стовбура, мм: 248
  • Патрон: 9 мм
  • Принципи роботи: Вільний затвор
  • Початкова швидкість кулі, м/с: 390
  • Що повідомляється енергія пулі: від 570 Дж
  • Прицільна дальність, м: 150
  • Скорострільність, в хв.: 400
  • Вид боєживлення: коробчатий магазин на 32 патрона
  • Приціл відкритий

Цікаві факти Редагувати

  • Реальна скорострільність цієї зброї становить 535 пострілів на хвилину, проте в грі для економії боєзапасу її знизили.

Випадкова вікі