FANDOM

Мафія: Місто Втрачених Небес і Mafia Ⅱ Коди

Перелік відомих мафії: Місто Втрачених Небес і Mafia Ⅱ Коди.

Мафія: Місто Втрачених Небес чит коди Редагувати

ІМ'Я КОД ЕФЕКТ
Muničák municak Нескінченні Боєприпаси
Krev JE Zivot krefjezivot Вкладиші Здоров'я Для 100
Боксер боксер Збільшені Руки і зброя
Cornufe cornufse Всі Автомобілі розблокована
Parnik Parnik Нереститься човні під Найближчий міст
jízda jízda Видаляє Дах на Сумісні Автомобілі

Глюки Редагувати

Для того, щоб розблокувати всі автомобілі, для тих, що вам потрібно зробити місій Лукаса для отримання винятком, тому вони можуть бути використані і вибрав з стартового меню Freeride — є обман. Там у певній будинок в Oakwood з синьою дверима, тільки сині двері поблизу, який при наближенні — пропонує кнопку дії дії. Коли спрацьовує, всі автомобілі, згадані раніше буде доступна з Фрірайд. Розміщення дверей, відмічені великим чорною точкою. PS:. Розташований на лівому боці дороги, якщо гравець спрямований на північ

Mafia Ⅱ Глюки Редагувати

  • Як тільки ви всередині Магазин Гаррі, перейдіть до прилавка і оглядайся. Там буде синя двері. Підійдіть до дверей, і там буде купа коробок. Віто може ходити через ящики! Оновлення відтоді фіксованою цей глюк.
  • Якщо вам потрібно виправити ваш двигун і хочете зробити це швидко, переконайтеся, що є щось блокування передньої (або бічній, якщо ви за кермом більш стара модель, як серії Шуберта AB) автомобіля так Віто не може відкрийте капот відкритим, в результаті чого він стояти там протягом декількох секунд коротше, якщо капот був відкритий, і це буде встановлено, тим не менш.
  • Якщо виходить з ладу машину під певним кутом і виходить після цього, то гравець буде нез'ясовно кінцевому підсумку смішну висоту в повітрі. Після частки секунди, гравітація слід. Логічно, що величезний збиток падіння вб'є вас.
  • У розділі,"наш друг", можна мати"автостопом"в машині. Якщо гравець падає в машину з двома сидіннями і двох пасажирів, водій буде вийти і кричати на Віто. Якщо Віто вирішує бити водія вгору, пасажир буде залишатися в машині. Сідай в машину, а тепер є чужою в вашої"нової"машині. Крім того, це залишить Генрі автомобіль не менш, як це з почуттям гумору, коли гравець може бачити, що він спринті по вулиці або за рогом, щоб дістатися до автомобіля.
  • У рідкісних випадках, колійна місія може виявитися більш Мальтійський сокіл, за межами будь-якої місії за участю його. Мальтійський сокіл не зможе бути взаємодіяли з, маючи на увазі, що, можливо, було скорочення місія, або це глюк за участю повз точки.

Секрети Mafia Ⅱ Редагувати

  • Зміна головною темою першої гри можна почути в ліфті чолі"Обслуговування номерів".
  • Якщо ви вибираєте досить замки на автомобілях, вони будуть розблоковані весь час.
  • Якщо у Вас Vendetta Джиммі його можливе, щоб наддуву і налаштувати ваші автомобілі в 50 -і роки сегменті Mafia Ⅱ навіть з Віто.
  • Якщо ви знайшли Глава 14 сходах на лаві підсудних небес Дерека боротися з усіх сил, то, коли ви вбиваєте зовнішні хлопців і Стів водити машину ви прийшли туди з у воді. Передні ворота будуть закриті, так що йти через двері Дерека і вжити негайних кришку. Набагато простіше потім розривається через фронт. Або ви можете запустити всі шляхи до задньої вбити двох хлопців і сховатися. Два комплекти з двох зійде так вбити їх, то кинути гранату або moltov до, не потрапивши. Він працює спробуйте або два методи.
  • Якщо вам потрібні гроші і швидко перейти до Бруски 'S звалищі і управляти будь-яким транспортним засобом у дробарку (гігантська машина як ' Майка Звір") і працюють елементи управління розташовані вгору по сходах на стороні машин, щоб заробити більше $ 400 швидко. Можна керувати більш ніж один автомобіль в дробарку і розчавити їх у той же час, хоча деякі великі вантажівки можуть не відповідати в дробарку. Випадковий автомобіля породжує всередині звалищі в межах видимості дробарки, які можна розчавити за гроші. Якщо ви йдете просто досить далеко і повернутися, новий автомобіль будуть відроджуватися в тому ж місці, щоб розтрощити стільки разів, скільки ви хочете.
  • В Пер Aspera Ad Astra, ви можете побачити хот- роду трьох Greaser в в Ойстер — Бей.

палець|300 пкс|право

Лом Бруски в & Salvage

Тримайте дроблення автомобіль, який з'являється знову на звалищі, яка в свою чергу дає вам $ 400. Повернення з деякий час і потім повернутися після досягнення на прийнятне відстань (та частина ігрового світу повинні оновити) автомобіль повинен бути там знову. Повторюйте, поки необхідну кількість не буде досягнута.

Доки

Федеріко Pappalardo купуватимуть розкішних автомобілів. Просто залишити свій автомобіль на платформу, то ходьби, деякі автомобілі дати стільки, скільки $ 4500.00 і за ціною від $ 1095 кожен в залежності від типу транспортного засобу. Ось ціна перелік транспортних засобів:

Примітка: Федеріко Pappalardo не купує зруйнованих і дешеві автомобілі.

Магазини

Ви можете грабують магазини, стріляючи клерка або просто потягнувши пістолет в магазині і, взявши гроші з каси. Ви також можете вкрасти що-небудь в інвентарі магазину.

Після пограбування магазину і залишаючи безпосередню область для досить довго, а потім швидко повертаються, магазин буде порожнім клієнтів, але матиме поліцію всередині допиту клерка і якщо ти вбив клерка магазин буде також порожній інвентарю і мати поліцію стрічка через двері.   Пістолет комірника потягне пістолет, коли ви робите, а не буде довго чекати, щоб стріляти у вас так що ви повинні стріляти в них швидко.

При пограбуванні магазину одягу, ви можете крок за дверима і йти назад всередині відразу, то вкрасти новий одяг, щоб миттєво позбутися необхідному стані.

Варіації команда наступних через LUA, дозволить вам писати свій автомобіль (и) з різними схемами Фарба/відмітні знаки.

Використовуйте наступні входи для різних схем фарбування:

Випадкова вікі