FANDOM

Шаблон:Best

Це чудовий мод. Спробуй, тобі сподобається.

"'True Story"' - геймплейний мод, який зроблений професіоналом (за різними скриптовою ситуацій у грі). Дистрибутив соодержит все необхідне, підійде навіть тим, у кого немає самої гри Мафія. Демо реліз відбувся 10 січня, зараз він пропатчен до версії 1.4. Автора можна подякувати. З липня 2014 новин немає.

Нововведення Редагувати

  • Переписаний режим «Навчання».
  • Доданий режим «Ралі».
  • Змінено режим «Прогулянки» - додано нову зброю, з'явилася можливість купувати «Адреналін» у лікарні.
  • Додані мандрівні гангстери з фрірайду.
  • Змінено управління автомобілями і зброєю.
  • Нові види зброї Desert Eagle і AWP з Counter-Strike, RPG і Minigun.
  • Змінені звуки авто і зброї.
  • Додано «мовна» реакція Тома на 2 типу дій - збивання пішоходів та зіткнення з іншими машинами.
  • У Тома регенерується здоров'я (починається через 3-4 секунди, після останнього поранення), він вміє вистрибувати з машини на швидкості.
  • Доданий скрипт рульового управління мишею(?).

ГлавиРедагувати

На кінець січня актуальна версія 1.4 (для російської версії) і містить 3 глави (2 стандартні, 1 бонусна - відкривається після проходження режиму "Ралі"):

"'Омерта"'Редагувати

Майже перероблена оригінальна голова, тільки замість копів треба наздогнати сім'ю Френка і дізнатися де документи. Після того, як вони сіли в поліцейську машину і поїхали, у Тому зламалася машина. Доведеться шукати інший автомобіль. Відсилання до сцени з фільму "Ейс-Вунтура" - Те по черзі перевіряє машини, у результаті єдиною машиною, з відкритими дверима виявляється величезний Monster Truck. Коли Тому їх наздоганяє, він вибиває їх з дороги, або вони заїжджають у глухий кут і розбивають машину. Френк віддає ключі, тепер можна вбити його або всю сім'ю (рішення залежить від тебе). Залишилося заїхати в Банк за документами.

"'Американська мрія"'Редагувати

Дія починається ввечері після події минулого глави, після невдалого розмови з Полі в бар приїжджають поліцейські і їх доведеться вбити, але ваш напарник від ваших дії може бути убитий. Після перестрілки Сальєрі накаже вам розібратися з поліцейськими, Ральф вам дає машину зі зброєю та на Центральному острові доведеться привернути увагу поліції, і набрати збиток у 15.000$, таким же способом треба воювати і в Хобокене.

"'Міні вечірка (бонусна глава)"'Редагувати

Глава відкривається після успішного проходження режиму "Ралі" (гонки на час). Гравцеві видається машина зі зброєю (мініган і коктейлі молотова), на якій доведеться їхати до багатоповерхової паркове (локація з місії "Чудова операція!"). По прибуттю, Тому забирає зброю з машини - завдання - знищити всі машини всередині паркування, як було показано в трейлері.

Нелінійні подіїРедагувати

Мод багатий своєю нелінійністю. У ній вирішується Вами, як буде продовжуватися сюжет. Нижче введеться опис, які зустрілися в демо-версії.

  • Основна нелінійність спостерігається в місії «Омерта» - яким способом ви зупиніть машину з Френком, всього знайдено 3 способи зупинити машину, з последющим вибором кого з персонажів вбити. Можливі варіанти зупинити машину:
  1. Вдарити машину Френка 2 рази, до того, як вони в'їхали в район ОукХилл - сцена розмови буде відбуватися на дорожньому серпантині.
  2. Вдарити машину Френка 1 раз, в районі ОукХилла - сцена розмови буде відбуватися в місті.
  3. Слідувати за машиною Френка до кінця, до тих пір, поки вона не заїде в глухий кут - сцена розмови буде відбуватися в глухому куті. Помічено, що після виїзду машини Френка з ОукХилла, її більше неможливо "розбити" - необхідно дочекатися поки вона сама не заїде в глухий кут.
Далі, буде можливість вбити або одного Френка, або всю його сім'ю. В залежності від рішення і місця "розправи", це вплине на наступну місію. Можливі варіанти:
  1. Вбити тільки Френка, зупинивши їх машину ДО заїзду в глухий кут - у наступній місії, в барі Сальєрі приїде Марш і агенти ФБР. Розмовляти з Томом буде Марш, потім доведеться вбити їх усіх.
  2. Вбити всіх, зупинивши їх машину ДО заїзду в глухий кут - у наступній місії, в барі Сальєрі приїдуть тільки агенти ФБР.
  3. Вбити тільки Френка, після того, як машина заїде в глухий кут - у наступній місії, в барі Сальєрі приїдуть тільки агенти ФБР. Через всі події, після прибуття Тома в район "Хобокен", щоб завдати шкоди поліції, можна буде помітити що Марш (разом з ФБР) все ще залишилася в тому ж місці - в глухому куті. Після початку розправи Тома з поліцією, Марш сяде в машину і також спробує вбити Тома.
  4. Вбити всіх, після того, як машина заїде в глухий кут - у наступній місії, в барі Сальєрі приїдуть тільки агенти ФБР. Через всі події, після прибуття Тома в район "Хобокен", щоб завдати шкоди поліції, можна буде заїхати у той самий глухий кут і побачити результат розправи в попередньої місії.
  • Вінченцо (з кривавою пов'язкою на голові від пострілу) психічно намагається вбити Тома вибухівкою (ймовірно, після моменту з трейлера, в якому Тому вистрілив у голову Вінченцо, за відмову видати йому зброю). При першій зустрічі є можливість залишити Вінченцо в живих (просто виїхати), або вбити його (висмикнути чеку на його поясі, або просто застрелити або задавити машиною). При наступній появі в Барі Сальєрі, в залежності від рішення, будуть наступні результати:
  1. Якщо Ви залишили його в живих - при спроби відкрити гараж, Вінченцо спробує підірвати вас бомбою на своєму тілі.
  2. Якщо Ви вбили Вінченцо - на дверях його майстерні буде висіти вінок.
  • Заправник-самогубець (?). Якщо при виїзді з Бару, в самому початку місії "Омерта", повернути ліворуч і їхати через вузеньку уличку (ту, де розгорталися події оригінальної місії "Пора звикати - Сара") - під вашу машину вистрибне заправник (можливо, той самий, котрого копнув Полі в трейлері). У випадку якщо Ви задавити його - в наступної місії побачите як детективи "розслідують" це злочин. При спробі поговорити з одним з них (зброя повинна бути захована, і Ви не повинні сидіти за кермом "збройового" авто), Тому спровокує стрілянину після короткої розмови.

ПриколиРедагувати

  • При другій зустрічі з Вінченцо (якщо Ви не вбили його в перший раз), якщо на протязі 30-40 секунд успішно тікати від нього, почне грати мелодія з класичного шоу "Бенні-Хілла". Також, з Бару вибіжать 2 дівиці, які будуть слідувати за Вінченцо.
  • Ральф в цьому моді - великий екстремал. На початку він, звідки ні візьмися, "полетів" на гоночному карті, після чого вибухнув. Пізніше давши Тому машину зі зброєю, встав біля стіни із заборонними знаками "Не палити". Він все-таки закурив, і в результаті перетворився на палаючий смолоскип. В бонус-місії він невдало лагодить авто, в результаті чого воно вибухає - Ральф запалюється і застрибує в стоїть поруч машину - їде у напрямку до води і зістрибує в воду, разом з машиною.
  • В Барі Сальєрі, Тому може вбивати кого завгодно - Полі, Сальєрі, Френка або Луїджі. При цьому, Те буде вибачатися за содеенное.

Ці приколи виявлені в демо, після виходу повної версії, напевно, ми побачимо більше.

Рішення проблемРедагувати

  • Іноді гра вилітає. Рішення: перезавантажити комп'ютер, після чого почати грати з останнього збереження.

Випадкова вікі