FANDOM

Future video game iconЦя стаття описує гру, яка знаходиться в розробці.
Після випуску гри зміст цієї статті може виявитися невірним, тому стаття може значно змінитися.

Mafia Ⅲ: Rivals (укр. Мафія 3: Банди) — умовно-безкоштовна мобільна версія гри «Mafia Ⅲ» на платформах iOS і Android. Дата виходу гри запланована на 7 жовтня 2016 року.

ОписРедагувати

«Вулиці Нью-Бордо чекають власників мобільних пристроїв. Погляньте на тіньове життя Нью-Бордо під новим кутом і підніміться на вершину кримінального світу в знайомом всесвіту Mafia III від Hangar 13. Створіть власний кримінальний синдикат і отримайте можливість захоплювати чуже майно, розподіляти видобуток (включаючи зброю і транспортні засоби) і битися з іншими бандами, які посміють встати у вас на шляху.
Тільки перемоги в боях банд дозволять вам довести всім, що ви є справжній господар цього міста. Наберіть в свою команду до 40 кримінальних авторитетів з всесвіту Mafia Ⅲ, розвивайте свої навички і знищити всіх, хто наважиться заперечити вашу перевагу. Споряджайте свою голосну команду кращою зброєю і підбирайте для них відповідний транспорт. Об'єднуйтеся з друзями і боріться з суперниками зі всього світу. У Нью-Бордо може бути тільки один господар, і це повинні бути ви!
»
— © Опис гри.

Найвірогідніше, гра буде покроковою стратегією з елементами RPG. Вона є безкоштовною, але з можливістю внутрішньоігрових покупок, а гравців, які зробили попереднє замовлення мобільної гри, чекають бонуси.

Випадкова вікі