FANDOM

Шаблон:Niht

"'Mafia Multiplayer Racing"' "(рос. «Мультіплєєрниє гонки»; скор. «MMR»)" - невеликий, але важко-встановлений мод, який повертає вирізаний з гри режим гонок. Крім цього, автор додав траси, що зустрічаються у консольних версіях.

ВстановленняРедагувати

  • Працює абсолютно на всіх версіях, але графа «Стан» в англійській версії пишеться як «Multiplayer» (див. скрін нижче), з'являється тільки у версії 1.0, в іншому випадку можна використовувати Mafia 1.0 plus.
  • Завантажити хоча б трасу на Центральному острові (CCenIsl) для гонок. В архіві буде інсталятор, який треба запустити.

Інші траси:

Оукхилл (COakRot)
Сільська Місцевість (CCount1)
Гоночний трек (CRShort)
Оуквуд (COakwod)
Сільська місцевість 2 (Ccount2)
Маленька Італія (CLittleI)
Хобокен (CHobok)
Нью-Арк (CNewArk).

"'Додатково': Інші сільські траси не були додані з-за відсутності гірського тунелю і однієї ферми.

ВикористанняРедагувати

  • Закрити всі програми
  • Запустити bgMMR.exe ("open race" поки не натискати);
  • Запустити Мафію;
  • Переключитися в вікно bgMMR.exe (Аlt+Тab) і натиснути «Open race», через деякий час з'явиться напис "DONE"
  • Перейти до Мафію;
  • Навести курсор на пункт меню «Титри» (Credits). У фоновому відеоролику камера перемикається на вигляд обраної гоночної траси.
  • Натиснути на пункт «Титри».

Якщо у вас версія від 1С, то можна завантажити це доповнення до меню, він додає режим гонок в головне меню без всяких змін.

Ігровий мультиплеерРедагувати

"Основна стаття": ""'Мультиплеер""'

Крім режиму гонок, була додана мережева гра. В цьому режимі можна брати участь в онлайн-гравцями по мережі, можна через Hamachi. Подробиці з відповідної статті.

Рішення проблемРедагувати

"Основна стаття:" ""'Рішення проблем з OCX і DLL файлами""'

Помилки виду "system error: can't find specified module". Потрібен COMCTL32.OCX. Дивіться у відповідній статті.

ФактиРедагувати

  • Режим був прибраний з-за Великої Прогулянки, т. к. не довелося проходити частину завдань.
  • Після повного проходження гри (і Великої Прогулянки природно) залишається невідкрита машина в категорії «Caezar», яка відкривається чемпіонату 2 або 3 заїзду.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі