FANDOM

Future video game iconЦя стаття описує гру, яка знаходиться в розробці.
Після випуску гри зміст цієї статті може виявитися невірним, тому стаття може значно змінитися.

New Bordeaux Tribune — сама видається газета Нью-Бордо на момент 1968 ріку. Судячи з усього, газета випускається щодня, і якщо це так, то перший номер вийшов у 1948у.

Випуски Редагувати

На даний момент був проілюстрований лише один з номерів відомої газети міста — 7389-ий випуск на понеділок, 24 червня 1968 року.

Номер від 24 червня.

Cg5pVYoVEAAKPri

Будівництво повертається назад до розкладу, кінець уповільнення.

Незважаючи на деякі незначні невдачі з профспілкою, Джозеф Лаборд на посаді мера сьогодні був радий оголосити про те, що Паппидо-білдінг, як і очікувалося, повернеться відповідно до свого графіка. «Ми раді залишити всі ці очікування позаду нас, коли ми з нетерпінням чекаємо цієї нової... перлини на короні центру мегаполісу», — сказав Лаборд.

Джиммі Кавар, президент "Cavar Construction", також був поблизу, щоб прочитати підготовлену заяву. «Мої щирі співчуття про те, що все відбувалося на чолі з профспілкою під час етапу будівництва контрибуції в центрі Нью-Бордо. Тобто не так, як ми вважаємо за краще працювати, але коли у вас є кілька поганих проростання насіння, то треба глибше копати їх, поки вони не поширюються. Вони були розглянуті... і я більше не чекаю ніяких затримок від них. Також я можу сказати від імені профспілки і запевнити вас, що ми всі прагнемо завершити роботу як за часом, так і по бюджету», — читає Кавар. «Леді і джентльмени, я ненавиджу нічого більше, ніж витрачати свій час і гроші. Тому давайте повернемося назад до будівництва», — додав він без прийняття будь-яких додаткових коментарів від преси. В його нинішньому вигляді, нова будівля буде служити адміністративним центром для міста, поки проект не буде завершений у 1970 році. Деякі з функцій будівлі, як очікувалося, включають <...>.

Місцевий представник профспілки, як і раніше зниклий, імовірно мертвий.

Пошуки Гаса Бореллі будуть підходити до кінця. Лейтенант поліції Нью-Бордо Клемент Ліндквіст оголосив про це сьогодні. Пройшло вже більше місяця після того, як місцевий представник профспілки покинув заплановану <...> резиденцію у Французькому кварталі або кабінети профспілки. Його раптове зникнення у минулому місяці викликав питання про передбачувані зв'язки з організованою злочинністю, але ці заяви залишаються необґрунтованими згідно з джерелами в рамках Нового <...> змушений залишити цю справу на задньому плані. Все більше і більше офіцерів стягуються з усього міста, як безжальна війна переросла в центрі міста.

Дружина Бореллі, Каміла, яка була твердо впевнена в тому, що він був <...>.

Також були продемонстровані деякі блоки газети, які в основному описують розслідування журналістами скритної діяльності Села Маркано.

Секція А5.

CiwF2P5UgAEkh50
останнім часом Нью-Бордо був позбавлений гучного голосу. Вірить у те, що зробив серці нашого маленького «Бурбон-Сіті» ударом. Білл Иакин був безстрашним людиною, який став за свої переконання, нещадно переслідуваних правду... Хоча його постійна звітність про організованої злочинності була загублена в автокатастрофі, яка забрала його життя, ми тут, в New Bordeaux Tribune, продовжують свою боротьбу.

Не помиляйтеся, смерть Білла Иакина, можливо, і була визнана в аварії, але ми розглядаємо це як заклик до дії. Як виклик копати глибше і розкрити правду.

Це змушує нас поставити одне велике питання, яким навіть наша шановна поліція не задається: чому ж машина Білла Иакина виявлена розвалену в річці Рв?

Він ніколи не жив там, не мав там родини або друзів у цьому районі. Раніше, в той фатальний день - перед тим Иакин помер - він наткнувся на джерела про деяких зовнішніх сторін бізнесу в Френч Ярд. Його розслідування перспективи існування кубел наркоти, захованих на видному місці ... і години через він був знайдений в автомобільній аварії.

Чи є це збігом, що його тіло виявилося всього лише на тому місці, де предмет його останнього оповідання, Сел Маркано, провів роки його становлення? Звичайно ж, немає. Ми почали розслідування бізнес-холдингів Села Маркано - і як він володіє всім районом.

Випадкова вікі