FANDOM

The Coasters — видатний вокальний колектив з Лос- Анджелеса, пік популярності якого припав на другу половину 1950 -х років; виконавці в стилі ду- воп. Від конкурентів начебто The Platters і The Drifters цю групу відрізняв гумористичний підхід до виступів і текстам пісень. У 1987 році The Coasters стали першим вокальним колективом, удостоєним включення в Зал слави рок- н- ролу. Назва групи натякає на їх походження з західного узбережжя США. The Coasters утворилися в 1955 році з членів групи The Robins, яка веде відлік своєї історії з 1949 року. Першим синглом була випущена гумористична пісня з сюжетом Down in Mexico — прототип цілого ряду хітів в подібній оптимістичній тональності, яка передвіщає звучання Beach Boys та інших серф- рокерів 1960 років (пісня увійшла в саундтрек фільму Квентіна Тарантіно Доказ смерті). Найвищого успіху The Coasters досягли після оновлення складу і переїзду в 1957 році в Нью -Йорк: написаний Лейбер і Столлер сингл Yakety Yak досяг першого рядка в Billboard Hot 100, а ризикований по тексту шлягер Poison Ivy породив безліч кавер- версій (цю пісню однією з перший записали The Rolling Stones). З початком британського вторгнення популярність The Coasters зійшла нанівець.

Mafia III Rolling Stones  · The Animals  · Джимі Хендрікс

Випадкова вікі