FANDOM

The Everly Brothers — американський дует братів Дону і Філа Еверлі.

Біографія Редагувати

Дон Еверлі (повне ім’я Айзек Доналд Еверлі) народився 1 лютого 1937 року в Брауні, Мюленберг Каунті, Кентуккі. Його брат Філіп (Філ) Еверлі народився 19 січня 1939 року в Чикаго. Грати на гітарі братів навчив їх батько Айк Еверлі. У 1952 році вся сім’я переїхала в Евансвілль, штат Індіана.

Початок кар'єри в дуеті Редагувати

Перший сингл Keep A ' Lovin' Me (записаний в 1956 поду за підтримки Подружжя Еткінс) успіху не мав, але другий, Bye Bye Love (написаний подружнім дуетом — Феліцією і Бодл Брайант) досяг в США 2 -го місця, став всесвітнім бестселером і першим великим успіхом.

Пік кар'єри Редагувати

Наступні пісні також стали популярними: Wake Up Little Susie, All I Have to Do is Dream і Bird Dog. У 1960 році The Everly Brothers підписали великий контракт з Warner Bros. Records. У 1963 році брати Еверлі пішли служити у флот і випали з фокусу суспільної уваги; рік потому The Beatles вторглися в Америку і назавжди змінили хід музичної історії. Після армії вони повернулися на сцену, але досягти вищого рядка чартів вони не змогли. У 1960 -х вони придбали славу в Англії.

Кінець кар'єри в дуеті Редагувати

Дует розпався в 1973 році після пам’ятного інциденту, коли під час концерту в Knotts Berry Farm Філ розбив гітару і пішов зі сцени, залишивши Дона догравати сет.

В Mafia Ⅱ Редагувати

Брати Еверлі виконали пісні Bye Bye Love і All I Have to Do is Dream, які звучать на Empire Central Radio.

Mafia III Rolling Stones  · The Animals  · Джимі Хендрікс

Випадкова вікі