FANDOM

Thor 812автомобіль в Mafia: The City of Lost Heaven.

Опис Редагувати

Розкішний, інноваційний передньопривідний автомобіль. Значно потужніше свого попередника Thor 810, від якого зовні відрізняється характерними трубами турбонаддува на капоті. М'яка дах не заподіює смерті водієві при перевертанні. Прототипом послужила Cord Model 812, що стала фінальної сторінкою цього виробника.

Появи Редагувати

Машиною вчить користуватися Лука Бертоне в главі Декаданс. До цього моменту вони вже щосили колесять по вулицях міста. Щоб машина збереглася в гаражі (і стала доступною в режимі Прогулянка), необхідно викрасти саме ту Thor 812 , яку згадує Лука. У версіях гри 1.0 і 1.1 для відкриття цієї машини в режимі Прогулянка необхідні маніпуляції (втім, досить залишити її перед закритими воротах гаража Сальєрі і поїхати в музей на іншій машині). Втім вперше цю машину можна побачити в розділі Невелика халтурка, коли Том з Поли їдуть у надземному метрополітені. З вікон можна спостерігати сім'ю, отправляющуюся в прогулянку на катері з пірсу на Центральному острові — поруч з ними стоїть помаранчевий Thor 812 . У режимі Велика прогулянка це особистий автомобіль Томмі, що зустрічається тут всього в двох примірниках.

Цікаві факти Редагувати

  • До всієї своєї розкішності автомобіль ввібрав в себе спортивність завдяки гоночним технологіям, доступним цьому виробникові.
  • Томас Анджело є власником цього автомобіля.
  • Незважаючи на те, що це автомобіль з м'яким верхом, на ньому можна перевертатися без будь-яких наслідків для водія.
П · О · Р Транспорт «Mafia: The City of Lost Heaven»
Bolt AceModel BV8AmbulanceFiretruckHearseTruck
Schubert SixExtra SixSix PoliceExtra Six Police
Crusader Chromium
Falconer FalconerFalconer YellowcarFalconer Gangster
Guardian Chromium
Thor 810812
Lassiter V16 FordorV16 PhaetonV16 RoadsterV16 AppolyonV16 CharonV16 Police
Ulver Airstream
Wright WrightWright Gangster
Silver Fletcher Silver Fletcher
Bruno Speedster
Celeste Marque
Trautenberg Model JRacer
Brubaker Brubaker
Caesar 8C Mostro8C Racing
Carrozella C-Otto
Призові авто Manta PrototypeBolt-ThrowerHotRodBlack DragonMutagenFlamerMasseurMasseur TaxiDemoniacCrazy HorseBob MylanDisorderSpeedeeLuciferionBlack MetalHillbillyFlower PowerFlame SpearManta Taxi

Випадкова вікі