FANDOM

Trautenberg Model Jавтомобільу грі Mafia: The City of Lost Heaven.

Опис Редагувати

Нова спортивна машина. Зі слів Луки Бертоне, це американський автомобіль, зібраний в Німеччині. Кузовом нагадує Lassiter V16 Roadster і Bruno Speedster 851, але потужніше них і, до речі, легше, що позначається на управлінні. Прототипом послужила Duesenberg Model J, що випускалася в різних варіаціях.

Поява Редагувати

З'являється в розділі Невеличка халтурка. Для успішного пограбування банку Полі і Тому потрібна швидка і потужна машина. Лука Бертоне підказує, де знаходиться ця тачка, в обмін на невелике ласку, пов'язану з його другом Великим Діком. Після пограбування Полі і Том успішно ховаються від поліції на цій машині. Вже в наступної і останній главі ця машина з'являється на вулицях міста.

Даний автомобіль є квестовим у завданні Пробитий бензобак режиму Велика прогулянка, де гравець долає проблему із бензином, що швидко витрачається. Характерна особливість. Будьте уважні при парковці! Оскільки двері відкриваються лише з лівої сторони, може статися, що Том вийде з автомобілю й більше не зможе в нього сісти.

Нотатки Редагувати

  • Більшість автомобілів, реалізованих в першій частині гри, за сюжетом хронологічно з'являються трохи раніше, ніж їхні реальні аналоги. Trautenberg Model J же гравець отримує на 8 років пізніше, ніж міг би. По всій видимості, це зроблено через те, що сам автомобіль обігнав свій час, будучи незрівнянно дорогим, швидким і витонченим.
  • Зовнішні труби на капоті, що йдуть до мотору, не виконують функції турбонаддува, тому що і без них двигун, чемпіон кількох престижних гонок, справляється зі своїм завданням.
  • В Лост-Хевені даний автомобіль першим з'являється у Мажор а.
  • Щоби цей автомобіль був доступний в режимі Прогулянка, після пограбування банку його потрібно відігнати до гаражу бару Сальєрі і залишити там, після чого відправитися в клуб "Палермо" на будь-якій іншій машині.

Див. також Редагувати

П · О · Р Транспорт «Mafia: The City of Lost Heaven»
Bolt AceModel BV8AmbulanceFiretruckHearseTruck
Schubert SixExtra SixSix PoliceExtra Six Police
Crusader Chromium
Falconer FalconerFalconer YellowcarFalconer Gangster
Guardian Chromium
Thor 810812
Lassiter V16 FordorV16 PhaetonV16 RoadsterV16 AppolyonV16 CharonV16 Police
Ulver Airstream
Wright WrightWright Gangster
Silver Fletcher Silver Fletcher
Bruno Speedster
Celeste Marque
Trautenberg Model JRacer
Brubaker Brubaker
Caesar 8C Mostro8C Racing
Carrozella C-Otto
Призові авто Manta PrototypeBolt-ThrowerHotRodBlack DragonMutagenFlamerMasseurMasseur TaxiDemoniacCrazy HorseBob MylanDisorderSpeedeeLuciferionBlack MetalHillbillyFlower PowerFlame SpearManta Taxi

Випадкова вікі