FANDOM

Це чудовий мод. Спробуй, тобі сподобається.

Мод замінює рідну плоску воду, по якій рухається текстура, на шейдерну з хвилями, відображеннями і спотвореннями. Налаштування свої води для кожної місії. Нові текстури неба, як у Sky pack. Велике спасибі автору за такий мод.

ВстановленняРедагувати

  • Скопіювати з дистрибутива мода в папку гри:
    • Папки models, missions, maps
    • файли vso, pso, dds
  • з dll папки дистрибутива вибрати підходящий для вашої версії (як дізнатися версію гри)

Не сумісний з іншими текстурними модами вносять зміни у scene2.bin, наприклад, UDD.

Відомі проблемиРедагувати

  • Після установки вода залишається плоскою і зеленої. Рішення: замінити LS3DF в папці з модом на відповідний для вашої версії.

Як це працюєРедагувати

Якщо розбираєтеся в питанні виправте або прокоментуйте нижче.

Спочатку всі ефекти в старих іграх були програмні, індивідуальні для кожної гри, але з розвитком заліза частина з них перенесли в апаратну частину відеокарт. Однак кількість стандартизованих ефектів було обмежено і розробникам доводилося доповнювати їх окремими програмами (dll файли), эмулирующими, наприклад, шейдери. Мод побудований на перехоплення викликів directX8 (який використовує движок Мафії) і заміні графічних функцій на свої. У scene2.bin додані нові об'єкти посилаються на файли з їх описом (DDS і PSO файли), вони повинні бути скопійовані в кореневу директорію гри.

ГалереяРедагувати

Використані зображення http://mafiastory.ru

Випадкова вікі