FANDOM

Winchester Model 1897 — помповий дробовик в грі Mafia: The City of Lost Heaven.

Опис Редагувати

Розроблений Джоном Браунінгом, цей дробовик використовувався армією США в обох світових війнах. Випускався в 1897-1957 роках. Один з основних видів озброєння ґанґстерів в грі. З переваг можна виділити його забійну силу і доступність. До того ж рушниця готове до бою під час перезарядки — вона вимушено переривається в процесі, якщо натиснути кнопку Вогонь. Але є у нього і недоліки: довга повна перезарядка і втрата вбивчості на відстані, та й виглядає якимось довготелесим. Тому краще використовувати вінчестер на близьких і середніх дистанціях.

Поява Редагувати

Вперше з'являється в главі Святий отець в арсеналі солдатів Морелло. В наступному розділі це вже основна зброя Томмі. Зазвичай з'являється у ворогів головного героя в штурмових умовах, на обмеженій території. У кампанії, а також в режимі Прогулянка це зброя з'являється в руках поліцейських, якщо гравець оголошений в розшук. Фактично зброю вперше може з'явиться в главі Вечірка з коктейлями якщо порушити яке-небудь правило і йти від переслідування аж до оголошення в розшук.

Характеристики Редагувати

  • Маса, кг: 3,600
  • Довжина, мм: 997
  • Довжина стовбура, мм: 508
  • Патрон: 12, дріб
  • Принципи роботи: помповий
  • Прицільна дальність, м: ~ 40
  • Вид боєживлення: підствольний трубчастий магазин на 8 патронів
  • Приціл відкритий

Цікаві факти Редагувати

  • Найбільш відома модифікація цього дробовика з укороченим стволом і Шестизарядний магазином, що отримала назву M1897 Trenchgun.

Випадкова вікі